Navegar Singles Laura Gcolomo
+34 626 533 587 navegarsingles@gmail.com Español Català
default-logo

UNA MERAVELLOSA SETMANA DE VACANCES DE SOLTERS EN VELER

increïble setmana de vacances singles en veler

No oblidaré mai aquesta meravellosa setmana de vacances de solters en veler

Em feia una mica de cosa anar sol. Però em van dir que era el millor. Que la majoria de la gent ve sola. Així que tothom arriba sense etiquetes, amb il·lusió i guanyar de donar el millor d'un mateix i rebre el millor dels altres.

Vaig arribar al port i mentre coneixia als meus companys, no deixava de mirar-los i mirar-ho tot. el veler, la coberta, les cabines, les cordes que ara ja sé que diuen caps. Tot era com el dia de Reis però en veler.

Vam fer la llista de la compra i al súper. Quina logística. El patró ens va ajudar amb les coses bàsiques. I després nosaltres vam fer el repartiment segons els àpats que anàvem a preparar en parelles.

Vam fer un sorteig per repartir les cabines. I com en les casetes de joguina, vaig posar la meva roba i les meves coses amb el meu nou company de cabina.

Sortim per fi al mar. La costa quedava enrere i els meus assumptes, les meves coses s'anaven quedant en terra. Vam sopar a bord unes truites i pa amb embotit.

No deixàvem de parlar i escoltar a la resta de la tripulació així com els consells i experiències del patró. Quin subidón. Feia temps que no estava tan feliç i just estava començant l'aventura en veler.

la nit, les estrelles i nosaltres navegant. Vaig fer una guàrdia de dues hores amb una altra tripulant i se'ns va passar volant. Xerrem i compartim la nostra il·lusió de ser-hi, com una cascarita amb vela enmig de l'immens Mediterrani. Tot i les biodramines, tenia els ulls com plats. Però en tornar a la cabina, vaig caure rendit. Algun que un altre es va marejar una mica, però el capital el va recomanar que s'anessin directes a la cabina, estirats i amb els ulls tancats i no van anar a majors.

Els que van fer la guàrdia de 5 01:00 7, van donar l'alerta, com si fos ple dia. dofins, dofins, dofins '

Sortim com somnàmbuls i l'espectacle quedarà guardo en els meus record per a tota la vida. El sol despuntant tenyia d'or les ones i encenia el cel. quatre dofins, es van posar davant, que ara es que es diu proa. saltaven, s'entrecreuaven entre ells. El capital va baixar la velocitat, perquè en la travessia anàvem a motor per arribar més ràpid i la resta de la tripu, tots a la proa gaudint de la meravella dels dofins.

Arribem per fi al Paradís. Fondegem nostres velers i la primera capbussada en aigües cristal·lines va resultar revitalitzant, miraculós. Aquest va ser el primer moment que vam començar a contactar amb els tripulants d'altres velers. Alguns vam nedant i altres en Zodiac. Van començar les xerrades i el contacte de tots amb tots. Era com si haguéssim estat més que bons veïns de tota la vida ... Què voleu prendre? Uns treuen aperitius, altres, begudes i la gent xerrada i riu, embriagats per l'experiència de compartir i navegar.

El següent que recordo després, és quan vam sortir de cala i el vent, ens va dir el capital, era favorable. Anàvem a hissar lar espelmes nosaltres mateixos, amb les instruccions del capital. Res de motor. Que espectacle 'Veles hissades, plenes de vent. Vaig saber quina era la major i la Gènova. Sentim com el veler lliscava a mercè del vent mentre el so de les ones ronroneaba a joc. Ja tots asseguts a la banyera, vam començar amb el ritual de les cremes de protecció solar, les rialles, la música, els silencis i admirar el paisatge. Veure des del mar com la costa emergeix, es dilueix i va retallant la seva silueta.

Aquest ha estat el començament d'una meravellosa setmana de vacances de solters en veler.

Hem anat a cales precioses. Amb el grup de la meva veler hem fet pinya. amics, amics. Ja hem quedat al setembre tota la tripu a Saragossa per veure'ns.

el patró, bona gent i gran mariner. quina meravella.

No paren els meus records:

La nit que vam anar a sopar totes les tripus juntes. Les copes i els riures. els matins, amb el mar als nostres peus, el banyet, l'olor de cafè i pa torrat. dormir en una caleta en veler, ha estat una experiència, per receptar a qualsevol que tingui problemes insomni. El lleu moviment del vaixell, et bressola com a un nadó, et bressola el mar, et fa costat al cel.

No tinc més temps per seguir explicant, però et dic que cada minut, va ser genial, intens.

Gràcies per aquesta experiència i com em advertiste, et faig responsable de la meva addició a navegar i compartir amb gent que no es coneix en veler.

Si t'interessa un altre viatge aquí pots veure totes les ofertes

Contacta per correu

Equipatge veler estiu singles

Preguntes freqüents

Sobre mi:
Soc Interiorista, patrona de iot i organitzadora d'esdeveniments de vela. El meu objectiu és oferir una opció lúdica per a conèixer gent nova, en un entorn tan potent com el mar, a bord d'un veler. És un plaer comprovar, com la gent gaudeix amb aquesta experiència. L'energia del mar, espelmes, vent i la convivència a bord, són ingredients de luxe, per fer un reset i gaudir d'un viatge inoblidable.

Deixar un comentari

Aquest lloc utilitza per reduir el correu brossa Akismet. Aprendre com es processa les seves dades comentari.